Aan de slag met zoekwoorden.

Na deze module weet je hoe alle zoekwoordtypes werken en welk zoekwoordtype je wanneer moet gebruiken én wanneer niet. Ook weet je na afloop hoe mensen communiceren met Google én hoe je onderzoek kunt doen naar interessante zoekwoorden voor jouw bedrijf.

Eenmalige prijs

€ 95 ex BTW

Hexagon licht geel

Dit ga je leren.

In deze uiteenlopende module gaan we het allereerst hebben over hoe mensen communiceren met Google en hoe jij als adverteerder de intentie achter deze zoekopdrachten kunt bepalen. Ook gaan we aan de slag met het in kaart brengen van interessante zoekwoorden en leer je welke zoekwoordtypes er zijn en hoe je deze toepast in de praktijk.
icoon 1

Wat zoekwoorden zijn en hoe ze werken.

Je leert het verschil tussen zoekwoorden en zoektermen én hoe ze werken.

icoon 2

Hoe mensen communiceren met Google.

Je leert hoe mensen communiceren met Google, zodat je hier als adverteerder op in kunt springen middels relevante advertenties.

icoon 3

De verschillende koopfases en intenties achter zoekwoorden.

Je leert dat er verschillende koopfases zijn, dat de intentie achter zoekwoorden sterk kan verschillen én hoe je hier als adverteerder mee om gaat.

icoon 4

Het maken van een uitgebreid zoekwoordonderzoek.

Je leert hoe je een professioneel zoekwoord onderzoek maakt om relevante én irrelevante zoekwoorden in kaart te brengen.

icoon 5

Het verschil tussen alle zoekwoordtypes.

Je leert dat je als adverteerder verschillende zoekwoordtypes kunt inzetten én welk zoekwoordtype je met welk doel inzet.

Icoon 6

Het toepassen van negatieve zoekwoorden.

Je leert hoe je al dan niet preventief irrelevante zoektermen kunt sluiten, zodat je geen geld besteed aan irrelevant of onrendabel verkeer.

Dit kun je na het volgen van deze module.

Zoekwoordtypes.

Je kent de verschillen tussen de beschikbare zoekwoordtypes en weet welke variant je wanneer inzet.

Zoekgedrag.

Je kent de verschillende koopfases van de potentiële klant en weet in te spelen op de intentie achter specifieke zoekwoorden.

Onderzoek.

Je kunt een zoekwoordonderzoek uitvoeren, waarmee je relevante zoekwoorden mét bijbehorende volumes in kaart kunt brengen.

Zoekwoordtypes.

Je kent de verschillen tussen de beschikbare zoekwoordtypes en weet welke variant je wanneer inzet.

Zoekgedrag.

Je kent de verschillende koopfases van de potentiële klant en weet in te spelen op de intentie achter specifieke zoekwoorden.

Onderzoek.

Je kunt een zoekwoordonderzoek uitvoeren, waarmee je relevante zoekwoorden mét bijbehorende volumes in kaart kunt brengen.
Google AdWords specialist van PPC Mastery

Jouw trainer in deze module.

8 jaar geleden maakte ik, Bob Meijer, voor het eerst kennis met Google Ads. Als ondernemer wilde ik mijn online transacties verhogen en mijn webshop laten groeien. Ik kwam er al snel achter dat Google Ads een prachtig middel is om dat op korte termijn te realiseren. 

Vandaag de dag, ruim 8 jaar en meer dan 100 Google Ads accounts later, run ik mijn eigen Google Ads bureau. Hiermee help ik andere ondernemers het maximale uit Google Ads te halen. Ik heb fantastische klanten en ben op dit moment verantwoordelijk voor € 450.000 per maand aan ad spend. Ik vind het vandaag de dag nog steeds fascinerend om Google Ads campagnes op te zetten, te optimaliseren en te laten renderen.

Vanuit PPC Mastery verzorg ik uiteenlopende Google Ads trainingen en leer ik andere adverteerders hoe ook zij kunnen profiteren van Google Ads.

Krijg direct toegang tot deze module.

Na deze module weet je hoe alle zoekwoordtypes werken en welk zoekwoordtype je wanneer moet gebruiken én wanneer niet. Ook weet je na afloop hoe mensen communiceren met Google én hoe je onderzoek kunt doen naar interessante zoekwoorden voor jouw bedrijf.

Eenmalige prijs € 95 ex BTW

Krijg direct toegang tot deze module.

Na deze module weet je hoe alle zoekwoordtypes werken en welk zoekwoordtype je wanneer moet gebruiken én wanneer niet. Ook weet je na afloop hoe mensen communiceren met Google én hoe je onderzoek kunt doen naar interessante zoekwoorden voor jouw bedrijf.

Eenmalige prijs € 95 ex BTW

Andere modules.
Los verkrijgbaar of als bundel.

Hexagon licht geel
icoon 2

Het bepalen van doelstellingen

Begin met het eind. Wat wil je bereiken met jouw campagnes? In deze module gaan we aan de slag met het bepalen van doelstellingen.

Icoon 6

Het opzetten van een Google Ads Search campagne

De meest omvangrijke module van allemaal. We gaan onder andere in op het structureren en configureren van je Search campagnes.
icoon 9

Het optimaliseren van je Search campagnes

In deze module gaan we in op het optimaliseren van jouw Search campagnes. Je leert hoe je het maximale uit jouw campagnes haalt.