De dynamiek van de Google Ads veiling.

De veiling bepaalt of jouw advertentie wordt weergegeven op de zoekresultatenpagina en zo ja, op welke advertentiepositie. In deze module leer je hoe de veiling werkt en hoe je als adverteerder zo efficiënt mogelijk de veiling in gaat.
Hexagon licht geel

Dit ga je leren.

Je leert hoe de Google Ads veiling te werk gaat en hoe de kwaliteitsscore en AdRank hier invloed op hebben. Je begrijpt de verschillende elementen van de kwaliteitsscore én hoe je deze kunt optimaliseren om een zo hoog mogelijke kwaliteitsscore te behalen.
icoon 1

Hoe de Google Ads veiling te werk gaat.

Je komt alles te weten over het proces dat bij elke zoekopdracht plaatsvindt om te beslissen welke ads worden weergegeven, en in welke volgorde.

icoon 2

De opbouw van de elementen van de kwaliteitsscore.

Je leert dat er drie factoren zijn die jouw kwaliteitsscore bepalen en dat je deze factoren positief kunt beïnvloeden.
icoon 3

Hoe je de kwaliteitsscore kunt optimaliseren.

Je leert hoe je de kwaliteitsscore kunt optimaliseren, zodat je een hogere AdRank kunt realiseren. Zo ga jij efficiënt de veiling in!

icoon 4

De complexe formule achter de betalen kosten-per-klik.

De kosten die jij uiteindelijk betaald voor een klik is afhankelijk van een groot aantal factoren. Je begrijpt de complexe formule achter elke veiling.

Dit kun je na het volgen van deze module.

Veiling.

Je weet alle ins en outs van de Google Ads veiling en hoe je slim gebruik maakt van alle variabelen voor optimaal resultaat.

Kwaliteitsscore.

Je weet hoe de kwaliteitsscore is opgebouwd en waar je rekening mee moet houden met de opzet van je Search campagnes.

Optimaliseren.

Je kunt de elementen van de kwaliteitsscore optimaliseren, omdat je weet waar Google waarde aan hecht.

Veiling.

Je weet alle ins en outs van de Google Ads veiling en hoe je slim gebruik maakt van alle variabelen voor optimaal resultaat.

Kwaliteitsscore.

Je weet hoe de kwaliteitsscore is opgebouwd en waar je rekening mee moet houden met de opzet van je Search campagnes.

Optimaliseren.

Je kunt de elementen van de kwaliteitsscore optimaliseren, omdat je weet waar Google waarde aan hecht.
Google AdWords specialist van PPC Mastery

Jouw trainer in deze module.

8 jaar geleden maakte ik, Bob Meijer, voor het eerst kennis met Google Ads. Als ondernemer wilde ik mijn online transacties verhogen en mijn webshop laten groeien. Ik kwam er al snel achter dat Google Ads een prachtig middel is om dat op korte termijn te realiseren. 

Vandaag de dag, ruim 8 jaar en meer dan 100 Google Ads accounts later, run ik mijn eigen Google Ads bureau. Hiermee help ik andere ondernemers het maximale uit Google Ads te halen. Ik heb fantastische klanten en ben op dit moment verantwoordelijk voor € 450.000 per maand aan ad spend. Ik vind het vandaag de dag nog steeds fascinerend om Google Ads campagnes op te zetten, te optimaliseren en te laten renderen.

Vanuit PPC Mastery verzorg ik uiteenlopende Google Ads trainingen en leer ik andere adverteerders hoe ook zij kunnen profiteren van Google Ads.

Krijg direct toegang tot deze module.

De veiling bepaalt of jouw advertentie wordt weergegeven en zo ja, op welke advertentiepositie. In deze module leer je hoe de veiling werkt en hoe je als adverteerder zo efficiënt mogelijk de veiling in gaat.

Gratis toegang

Krijg direct toegang tot deze module.

De veiling bepaalt of jouw advertentie wordt weergegeven en zo ja, op welke advertentiepositie. In deze module leer je hoe de veiling werkt en hoe je als adverteerder zo efficiënt mogelijk de veiling in gaat.

Gratis toegang

Andere modules.
Los verkrijgbaar of als bundel.

Hexagon licht geel
icoon 8

Het monitoren van je campagne prestaties.

Aan het einde van deze module weet je welke metrics en rapporten je moet raadplegen om jouw campagnes vakkundig te monitoren.
icoon 9

Het optimaliseren van je Search campagnes.

In deze module gaan we in op het optimaliseren van jouw Search campagnes. Je leert hoe je het maximale uit jouw campagnes haalt.
icoon 11

Het gebruik van de Google Ads Editor.

Leer hoe je in een mum van tijd campagnes kunt opzetten en wijzigingen kunt doorvoeren met misschien wel de krachtigste tool in het arsenaal.

10 juli beschikbaar