Het optimaliseren van je Search campagnes.

In deze module leer je hoe je het maximale uit jouw campagnes haalt. In de vorige module – inzake  het monitoren van je Search campagnes – heb je geleerd hoe je jouw campagneprestaties vakkundig analyseert. Nu is het tijd om deze inzichten om te zetten in concrete optimalisaties.

Eenmalige prijs

€ 175 ex BTW

Hexagon licht geel

Dit ga je leren.

In deze module gaan we in op het optimaliseren van jouw Search campagnes. We gaan aan de slag met het optimaliseren van jouw kwaliteitsscores, biedingen en advertentieteksten. Ook leer je hoe je irrelevant zoekverkeer uitsluit én hoe je jouw Search campagnes uitbouwt voor een nóg hogere advertentierelevantie en conversiepercentage.
icoon 1

Het uitsluiten van irrelevante zoektermen.

Je leert hoe je irrelevante zoektermen zo effectief mogelijk uitsluit, zodat je jouw advertentiebudget zo effectief mogelijk inzet.

icoon 2

Het uitbouwen van campagnes en advertentiegroepen.

Je leert hoe je jouw Search campagnes uitbouwt om een hogere advertentierelevantie en conversieratio te realiseren.

icoon 3

Het optimaliseren van kwaliteitsscores.

Je leert hoe je de kwaliteitsscores optimaliseert. Een hogere kwaliteitsscore heeft een positieve impact op het volume en op de rendabiliteit.

icoon 4

Het optimaliseren van vertoningspercentages.

Je leert hoe je verloren vertoningspercentages kunt terugdringen om jouw zichtbaarheid in de zoekmachine te vergroten.

icoon 5

Het optimaliseren van biedingen.

Je leert jouw biedingen te optimaliseren, zodat deze in lijn liggen met de vooraf vastgestelde doelstellingen.

Icoon 6

Het toepassen van bodaanpassingen.

Je leert om bodaanpassingen op onder andere apparaat-, locatie- en demografie niveau toe te passen voor een betere rendabiliteit.

icoon 7

Het optimaliseren van de advertentieplanning.

Je leert hoe je de advertentieplanning kunt aanpassen op basis van de campagneprestaties per dag van de week of uur van de dag.

icoon 8

Het optimaliseren van advertentieteksten.

Je leert hoe je jouw advertentieteksten optimaliseert voor een hogere conversie per impressie (CPI) of omzet per impressie (RPI).

Dit kun je na het volgen van deze module.

Bijsturen.

Je kunt jouw campagnes bijsturen en finetunen, zodat deze in lijn blijven liggen met de opgestelde doelstellingen.

Besparen.

Je voorkomt inefficiënte uitgaven en besteed je mediabudget aan de best presterende elementen in jouw Google Ads account.

Opschalen.

Je weet wanneer jouw campagnes op target draaien en hoe je verder kunt opschalen voor nóg meer conversievolume.

Bijsturen.

Je kunt jouw campagnes bijsturen en finetunen, zodat deze in lijn blijven liggen met de opgestelde doelstellingen.

Besparen.

Je voorkomt inefficiënte uitgaven en besteed je mediabudget aan de best presterende elementen in jouw Google Ads account.

Opschalen.

Je weet wanneer jouw campagnes op target draaien en hoe je verder kunt opschalen voor nóg meer conversievolume.
Google AdWords specialist van PPC Mastery

Jouw trainer in deze module.

8 jaar geleden maakte ik, Bob Meijer, voor het eerst kennis met Google Ads. Als ondernemer wilde ik mijn online transacties verhogen en mijn webshop laten groeien. Ik kwam er al snel achter dat Google Ads een prachtig middel is om dat op korte termijn te realiseren. 

Vandaag de dag, ruim 8 jaar en meer dan 100 Google Ads accounts later, run ik mijn eigen Google Ads bureau. Hiermee help ik andere ondernemers het maximale uit Google Ads te halen. Ik heb fantastische klanten en ben op dit moment verantwoordelijk voor € 450.000 per maand aan ad spend. Ik vind het vandaag de dag nog steeds fascinerend om Google Ads campagnes op te zetten, te optimaliseren en te laten renderen.

Vanuit PPC Mastery verzorg ik uiteenlopende Google Ads trainingen en leer ik andere adverteerders hoe ook zij kunnen profiteren van Google Ads.

Krijg direct toegang tot deze module.

In deze module leer je hoe je het maximale uit jouw campagnes haalt. In de vorige module – inzake  het monitoren van je Search campagnes – heb je geleerd hoe je jouw campagneprestaties vakkundig analyseert. Nu is het tijd om deze inzichten om te zetten in concrete optimalisaties.

Eenmalige prijs: € 125 ex BTW

Krijg direct toegang tot deze module.

In deze module leer je hoe je het maximale uit jouw campagnes haalt. In de vorige module – inzake  het monitoren van je Search campagnes – heb je geleerd hoe je jouw campagneprestaties vakkundig analyseert. Nu is het tijd om deze inzichten om te zetten in concrete optimalisaties.

Eenmalige prijs: € 125 ex BTW

Andere modules.
Los verkrijgbaar of als bundel.

Hexagon licht geel
Icoon 6

Het opzetten van een Search campagne.

De meest omvangrijke module van allemaal. We gaan onder andere in op het structureren en configureren van je Search campagnes.
icoon 8

Het optimaliseren van je Search campagnes.

Aan het einde van deze module weet je welke metrics en rapporten je moet raadplegen om jouw campagnes vakkundig te monitoren.
icoon 11

Het gebruik van de Google Ads Editor.

Leer hoe je in een mum van tijd campagnes kunt opzetten en wijzigingen kunt doorvoeren met misschien wel de krachtigste tool in het arsenaal.

10 juli beschikbaar