Het monitoren van je campagne prestaties.

Aan het einde van deze module weet je naar welke statistieken je moet kijken tijdens het monitoren van je Search campagnes. Ook weet je welke rapporten je kunt raadplegen om jouw campagnes vakkundig te analyseren. Deze analyses kun je als input gebruiken voor het optimaliseren van jouw campagnes.

Eenmalige prijs

€ 75 ex BTW

Hexagon licht geel

Dit ga je leren.

Je leert hoe je de prestaties van jouw campagnes vakkundig analyseert. Je weet naar welke statistieken je moet kijken, hoe je jouw campagneprestaties kunt segmenteren, filteren én vergelijken met een voorgaande periode. Ook weet je welke ingebouwde of aangepaste Google Ads rapporten je kunt raadplegen om de prestaties van jouw campagnes te monitoren.
icoon 1

Het controleren van targets en belangrijke statistieken.

Je leert jouw Search campagnes te controleren op de meest belangrijke statistieken. Draaien ze nog op target of moet je bijschaven?

icoon 2

Het controleren van jouw vertoningspercentages.

Je leert hoe je jouw vertoningspercentages kunt monitoren. Verlies je veilingen vanwege een beperkt budget of een te lage advertentiepositie?

icoon 3

Segmenteren en vergelijken van campagneprestaties.

Je leert hoe je jouw campagnes kunt segmenteren op basis van diverse dimensies. Ook kun je jouw prestaties vergelijken met een vorige periode.

icoon 4

Het controleren van je kwaliteitsscores.

Je leert hoe je jouw kwaliteitsscores en onderliggende factoren nauwlettend in de gaten kunt houden.

icoon 5

Het toetsen van de relevantie van de zoektermen.

Je leert hoe je het zoektermrapport kunt analyseren, zodat je irrelevante zoektermen vroegtijdig kunt uitsluiten.

Icoon 6

Het gebruik van filters, alerts en ingebouwde rapporten.

Je leert hoe je het monitoren van jouw campagnes vereenvoudigd met behulp van filters, alerts en ingebouwde rapporten.

Dit kun je na het volgen van deze module.

Analyseren.

Je kunt jouw vakkundig campagnes analyseren en verbanden leggen. Ook weet je welke statistieken belangrijk zijn voor succes.

Vergelijken.

Je kunt jouw campagneprestaties eenvoudig vergelijken met een vorige periode om positieve of negatieve trends te ontdekken.

Rapporteren.

Je weet de ingebouwde rapportages te vinden en kunt aangepaste rapporten maken om diepgaande analyses te maken.

Analyseren.

Je kunt jouw vakkundig campagnes analyseren en verbanden leggen. Ook weet je welke statistieken belangrijk zijn voor succes.

Vergelijken.

Je kunt jouw campagneprestaties eenvoudig vergelijken met een vorige periode om positieve of negatieve trends te ontdekken.

Raporteren.

Je weet de ingebouwde rapportages te vinden en kunt aangepaste rapporten maken om diepgaande analyses te maken.
Google AdWords specialist van PPC Mastery

Jouw trainer in deze module.

8 jaar geleden maakte ik, Bob Meijer, voor het eerst kennis met Google Ads. Als ondernemer wilde ik mijn online transacties verhogen en mijn webshop laten groeien. Ik kwam er al snel achter dat Google Ads een prachtig middel is om dat op korte termijn te realiseren. 

Vandaag de dag, ruim 8 jaar en meer dan 100 Google Ads accounts later, run ik mijn eigen Google Ads bureau. Hiermee help ik andere ondernemers het maximale uit Google Ads te halen. Ik heb fantastische klanten en ben op dit moment verantwoordelijk voor € 450.000 per maand aan ad spend. Ik vind het vandaag de dag nog steeds fascinerend om Google Ads campagnes op te zetten, te optimaliseren en te laten renderen.

Vanuit PPC Mastery verzorg ik uiteenlopende Google Ads trainingen en leer ik andere adverteerders hoe ook zij kunnen profiteren van Google Ads.

Krijg direct toegang tot deze module.

Aan het einde van deze module weet je naar welke statistieken je moet kijken tijdens het monitoren van je Search campagnes. Ook weet je welke rapporten je kunt raadplegen om jouw campagnes vakkundig te analyseren. Deze analyses kun je als input gebruiken voor het optimaliseren van jouw campagnes.

Eenmalige prijs: € 75 ex BTW

Krijg direct toegang tot deze module.

Aan het einde van deze module weet je naar welke statistieken je moet kijken tijdens het monitoren van je Search campagnes. Ook weet je welke rapporten je kunt raadplegen om jouw campagnes vakkundig te analyseren. Deze analyses kun je als input gebruiken voor het optimaliseren van jouw campagnes.

Eenmalige prijs: € 75 ex BTW

Andere modules.
Los verkrijgbaar of als bundel.

Hexagon licht geel
Icoon 6

Het opzetten van een Search campagne.

De meest omvangrijke module van allemaal. We gaan onder andere in op het structureren en configureren van je Search campagnes.
icoon 9

Het optimaliseren van je Search campagnes.

In deze module gaan we in op het optimaliseren van jouw Search campagnes. Je leert hoe je het maximale uit jouw campagnes haalt.
icoon 11

Het gebruik van de Google Ads Editor.

Leer hoe je in een mum van tijd campagnes kunt opzetten en wijzigingen kunt doorvoeren met misschien wel de krachtigste tool in het arsenaal.

10 juli beschikbaar